niedziela, 11 grudnia 2011

Muffinki kokosowo-ananasowe.

Po pysznym obiadku warto zjeść coś słodkiego.
Tym razem - muffinki kokosowo-ananasowe.



Składniki suche:
* 250g mąki
* 50g wiórków kokosowych
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 1/2 łyżeczki sody

Składniki mokre:
* 150g ananasa z puszki posiekane drobno i polane 3 łyżkami rumu
* 1 jajko
* 125g cukru (tak. to nie pomyłka. cukier w tym przypadku jest mokry)
* 80ml oleju roślinnego (ja dałam oliwę i też wyszło)
* 200g jogurtu ananasowego (b.ciężko go zdobyć. Ja użyłam jogurtu naturalnego, do którego dodałam zblenderowanego ananasa z puszki, który mi został.)

* bita śmietana i posypka czekoladowa do dekoracji

W jednej misce mieszamy składniki suche, w drugiej mokre. Następnie mieszamy do uzyskania gładkiego ciasta.(Moje wyszło bardzo gęste, więc dodałam soku z puszki)

Blachę wykładamy muffinkami, napełniamy masą i pieczemy :))
Po ostudzeniu dekorujemy i cieszymy się pysznym smakiem!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz